onsdag 10 februari 2010

Sjukskriven

Hej är nu sjukskriven och inlagd på sjukhus (patienthotell) nu för stunden. Jag var till tandläkaren för ca: 4 veckor sedan och drog ut en visdomstand, efter 1 vecka fick jag ferber gick till vårdcentralen tog prover något var inte bra, sen nya prover igen efter några dagar, efter en vecka till fick jag remiss till infektionskliniken mera prover och det visade sej att jag fått bakterier i blodet och en hjärtklaffinfektion.
Blev inlagd på infektionskliniken för behandling, antibiotika intravenöst 3ggr dagligen behandlings period 2-6 veckor, till lördag har jag behandlats 2 veckor och hoppas det räcker, hade ingen påväxt på klaffarna vid ultraljudsundersökningen, så det kanske räcker så ska på läkarbesök till fredag.
Ser nu framemot att få bli frisk samt en skön vår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar